.::Joyahsempoi::.

~stay simple and be humble~

MY NEW FRIENDS..TQ

~Menempek Kad Kengkawan~

salam..


raya kali ni dimeriahkan dengan ekad dari kengkawan bloggers.....wpun ada yang tak pernah bersua muka, rasa macam dah kenal lama..apepun, selamat hari raya utk korang sumer...raya kali ni bermakna tengok blog kengkawan..hehehe....Terima Kasih Sumer...


salam..


tak lama lagi nak beraya dah..syahdu sangat tahun ni, maklumlah pertama kali di rantau orang...tambah2 plak, family aku kalau raya mmg sangat meriah..maklumlah ramai adik beradik dan sepupu2 yang masih kecil....


Di kesempatan ini, aku dan keluarga memohon ampun dan maaf kepada semua kengkawan dan pembaca blog ini andaikata ada yang tersilap, terasa dan seumpamanya..kita hanya insan biasa...dan untuk kengkawan, followers dan readers...sudi2kanlah gantung kad pengganti diri yang tak seberapa ni ikhlas dari hati sanubariku sekeluarga....moga lebaran ini lebih bermakna buat kalian semua...


About Me

My photo
Cardiff, United Kingdom
~Married and mummy to a three wonderful and gorgeous kids~

Iklan!

~Breastfeeding Journey~

Lilypie Breastfeeding tickers

~Peek A Boo~

Happy Mode

~Jom Borak~


ShoutMix chat widget

~Singgah Selalu~

~Live Trafik~

Blog archive