' Selamat Pengantin Baru'....'Semoga Kekal Abadi' ...' Bahgia Ke anak cucu'....Semoga Murah Rezeki...alhamdulillah, bertemu jodohnya....bla..bla..bla(Anita Sarawak nyanyi)...kalau salah lirik, sorilah yerk...

esok 14 Mac 2009 adalah majlis kawen adik aku yang no. 2, Siti Nur Nabihah @ nama glamernya kat umah 'NONG' ngan pasangannya 'EPI'...TAHNIAH!!!!!...aku rase sedih sangat tak dapat nak balik untuk sesame memeriahkan majlis....tapi nak buat camnekan,bukan rezeki aku kali nie...tapi takpelah, sebab adik2 aku berderet lagi....6 orang lagi aku boleh tengok diorang kawen (kalau umur panjang, InsyaAllah, amin).....

sempena kawen dia nie, aku cuma dapat hadiahkan kek kawen untuk dia makan berdamai...thx tu amy (marvelcakes.blogspot.com)......and 100 cuppycakes utk die bg kengkawan yg datang....oopppss..lupe..aritu ada masuk pertandingan kat majalah keluarga, pastu menang la plak....dapat hadiah blender Kenwood kot...aku bg la kat adik aku skali......meriah sikitkan??...



dr pagi lagi, aku dok membayangkan kemeriahan kat umah aku coz mak aku family besar (adik beradik 11 orang)....pastu sumer sangat rajin membantu kalau bab 'rewang' nie...sape tak tau rewang...cari sendiri dalam kamus johor (ada ke???)....dan hubby pun tau, mood aku ari nie kureng baik so pepagi lagi dah sound anak2.....'ari nie ummi akan moody so jangan buat perangai'...mcam ler anak2 nie phm moody tu apa ek??...hehehe...masa tu mata aku masih terpejam atas katil (macam la aku tak dgrkan????...)...anyway, saya okaylah bang....cume sedih je la tak dapat bersama keluarga di saat family gathering macam nie....

utk adik aku, sori sangat tak dapat balik...kitorang dah bersms sejak dua bulan lepas...dok tanya persiapan dan kelengkapan kawen...maklumlah, aku dah ada pengalaman....sumer buat sendiri, nak guna wedding planner tak mampu...so buat secara sederhana tapi meriah la..

'Selamat Menempuh Alam Perkahwinan yang penuh ranjau berduri nie...banyakkan bersabar dan sentiasa berdoa kepada Allah agar urusan rumahtangga dipermudahkan....sulam kasih sayang, semai persefahaman dan berpegang kepada Tali Allah....'...